ניהול סיכוני חיים ובריאות

מה הם סיכוני חיים ובריאות? ומה המשמעות של ניהול סיכוני חיים ובריאות?
כאשר אנו מדברים על ניהול סיכוני חיים ובריאות, אנחנו מתכוונים לסעדים הכלכליים, הגנות פיננסיות, אשר בונה לעצמו הפרט או התא המשפחתי, למקרים קטסטרופאליים, לרוב בלתי צפויים, אשר מציבים בפנינו החיים.

אחראיות, היא מילת המפתח. ברגע שהפרט שינה סטאטוס, מפרט – לתא משפחתי, קיימת עליו האחראיות הכלכלית לדאוג לתא המשפחתי אותו הקים. כל תא משפחתי בוחר לחיות תחת רמת חיים כלשהיא.

כיצד ניתן לשמר את רמת החיים הזו, בעת אירועים בלתי צפויים, אשר מציבים בפנינו החיים? מה הם אותם ארועים בלתי צפויים? האם ניתן להתגונן מפניהם? וכיצד?
על כל השאלות הללו נענה בפרק זה, של ניהול סיכוני חיים ובריאות.

מה הכוונה בניהול סיכוני חיים?

כאשר אנו מדברים על סיכוניי חיים, הכוונה הינה פשוטה. סיכונים אשר יכולים לסיים את חיינו באופן מפתיע.

אין הכוונה להגדיר דרכי חיים, התנהלות או אף תזונה, אלא לשמר יכולות כלכליות של התא המשפחתי בעת פטירה. כאשר אנו מדברים על סיכוני חיים, אנו מדברים על הגנה פיננסית, על יכולות ההשתכרות, ושמירה על רמת החיים של התא המשפחתי, בעת אירוע פטירה בתא המשפחתי.


הסעדים הינם סעדים פיננסיים, הגנות או כשגור בפי כל – ביטוח, אשר יעמוד לתא המשפחתי בעת מקרה פטירה, ויסייע לו להמשיך את חייו באותה רמת חיים כלכלית.

מה הכוונה בניהול סיכוני בריאות?

גם כאן, הכוונה מתייחסת לסיכונים בריאותיים אשר יכולים להשפיע על רמת חיינו בפן הכלכלי. אין הכוונה להגדיר כיצד לנהל אורח חיים בריא (למרות שנכון שכל אחד מאיתנו יעשה כן), אלא להתכונן, ולהגדיר סעדים כלכליים אשר יעמדו לרשות התא המשפחתי, בעת אירועים בריאותיים קטסטרופאליים.

במדינת ישראל קיימת מערכת בריאות ציבורית (עליה כולנו משלמים באופן שוטף מהשכר שלנו כשכירים או מההכנסה שלנו כעצמאים), אשר נותנת מענה לחלק מצרכי הבריאות שלנו, באמצעות קופ"ח החולים ובתי החולים. האם מערכת זו מספקת מענה לכל אירוע בריאותי, או מחסור כלכלי שייגרם מאירוע בריאותי? באיזה מהירות נקבל מענה? האם המענה ישביע את רצוננו?

בניהול סיכוני בריאות, אנו נשקף לכם בדיוק, מה הזכויות שלכם במערכת הבריאות הציבורית, היכן היא נגמרת והיכן מתחילה מערכת הבריאות הפרטית. איזה סעדים כלכליים תספק לנו כל אחת מהמערכות הללו? והאם בכלל יש צורך בשתיהן?

השינויים הטכנולוגיים בעולם בכלל ובעולם הרופאה בכלל, גוזרים תהליכים רפואיים חדשניים, בעלויות שונות ומגוונות. כתוצאה מכך, גם עולם הרפואה הפרטית משתנה לעיתים תקופות. שינויים אשר יש להם השלכות על כל תא משפחתי.

על כן, ניהול סיכוניי חיים ובריאות, מתייחס לבחירת  ההגנות אשר יעמדו לתא המשפחתי בעת אירועים בריאותיים קטסטרופאליים, לרבות עידכונם לאורך השנים, בהתאם לשינויים בתא המשפחתי, בעולם הטכנלוגיה, ברגולציה, ובעיקר בצורך המשתנה לאורך החיים של התא המשפחתי.

כיצד מתבצע ניהול סיכוני חיים ובריאות?

ראשית, נבחן את כלל ההגנות הקיימות לכל אחד מחברי התא המשפחתי. באמצעות יפויי כוח לקבלת מידע, נבקש העתקי פוליסות הקיימות לתא המשפחתי, מכל אחת מחברות הביטוח הרלוונטיות, ונלמד את תנאי הפוליסה, סכומי הביטוח, הפרמיות השוטפות, הנחות קיימות, תנאי חיתום וכו'.

שנית, נבחן את רמת חייו של התא המשפחתי, ונאפיין את הצורך בהגנות פיננסיות, בתחומים השונים. בעולם ההגנות קיימות הגנות מסוג פיצויי, והגנות מסוג שיפויי. נבחן מה הדרך הנכונה לשלב בין השניים, בגין הצרכים של התא המשפחתי הספציפי, ונציג תמהיל נכון, של סוגי ההגנות וסכומי ביטוח, אשר יספקו סעדים כלכליים בהתאם לצורך.

בהתאם נבחן איזה מההגנות הקיימות לתא המשפחתי רלוונטיות, ואיזה מיותרות. בהליך בדיקה זה נגלה כפלי ביטוח, במידה וקיימים, נבחן את הצורך בהן, נבחן את עלויות הביטוח ונציע אלטרנטיבות במידת האפשר.

לאחר מכן, נשווה את הפוליסות הקיימות לתא המשפחתי, ביחס לפוליסות המצויות נכון להיום בשוק הביטוח. הן מבחינת הגדרות הפוליסה, הן מבחינת הפרמיות החודשיות (עלות), הן מבחינת  הגדרות מקרה ביטוח, ונמליץ, כיצד לשפר את התיק הביטוחי, הן מבחית סוגי הכיסויים, הן מבחינת סכומי הביטוח, והן מבחינת העלויות לתא המשפחתי.

בשורה התחתונה, נסביר ונבהיר, בגין כל אירוע קסטרטופאלי, היכן נגמרת הרפואה הציבורית, והיכן מתחילה הרפואה הפרטית. איזה סעדים כלכליים כל אחת מהם תספק לנו, באיזה אירועים מזכים, ומה העלות אותה נישא לאורך השנים. או במילים אחרות, "סוף סוף נבין על מה אנחנו משלמים".

התממשות הסיכון

במידה, ולצערנו, אירע מקרה ביטוח, Growth Factor, תסייע לתא המשפחתי, בליויי צמוד ועם חמלה רבה, ושירות אישי, לקבל את הסעדים להם הוא זכאי.
ההתמודדות האחרונה בעת אירועי קיצון קטסטרופאליים, בתחומי החיים והבריאות, בא תהיו מעוניינים לעסוק, זה תביעות מול חברות הביטוח. לשם כך אנו פה.

Growth Factor תלווה אתכם החל משלב ההכנה והתכנון כאמור, דרך הליויי השוטף, ועידכון התיק במהלך החיים, וכלה במימוש זכויות וסעדים כלכליים, בעת קרות מקרה ביטוח.

ניהול סיכוני חיים ובריאות, למה דווקא GROWTH FACTOR?

לאורך שנים פתחנו מומחיות והבנה בשוק הביטוח. הן מצד הכיסויים השונים, השוני בין החברות השונות, הן בצד המסחרי, כדאיות ועלות תועלת למול ההגדרות בפוליסות השונות, והן בצד התפעולי, ביכולת לממש זכויות באמצעות תביעות. מומחיות בהבנת הצרכים של התא המשפחתי, והיכולת להתאים לו את ההגנות להם הוא זקוק.

אם אתם מעוניינים בגורם אחראי, שילווה אתכם משלב התכנון וההתאמה, בבחירת המבטחים השונים והפוליסות השונות, בעידכון של נכסי הביטוח שברשותכם, לאורך החיים והשינויים שחלים הן בשוק והן בתא המשפחתי, וכלה בגורם אחראי שמכיר אתכם, ויהיה לצדכם בעת מצוקה, בה תדרשו לממש זכויותיכם, GROWTH FACTOR, ואורן מרמלשטיין, הם הכתובת עבורכם.

הצטרפו אלינו ותתחילו להרוויח!

דילוג לתוכן