ביטוח מחלות קשות – הגנה מפני אובדן הכנסה

פוליסת מחלות קשות הינה הגנה, אשר באה לספק למבוטח ולתא המשפחתי שלו סעד כלכלי, בעת גילויי מחלה קשה. פוליסת מחלות קשות תיתן בידי המבוטח פיצוי בעת התרחשותו של אירוע בריאותי, כפי שמפורט ברשימת האירועים בפוליסה, ובהתאם לסכום הביטוח שבחר המבוטח בעת הכניסה לביטוח.

סכום הביטוח, בהנחה שהמבוטח עומד בתנאי הזכאות, ישולם במלואו כפיצוי וללא צורך בהוכחת הוצאות.

רעיונית יש להתייחס לפוליסת מחלות קשות כהגנה אשר באה לספק תזרים מיידי עקב אבדן יכולת ההשתכרות, וההוצאה הגבוהה הנגרמות, בעת גילוי של מחלה קשה.

איזה סוגים של פוליסות מחלות קשות קיימות?

קיימים 2 סוגים של פוליסות מחלות קשות:

  • פוליסות מחלות קשות המיועדות להגנה מפני מחלות הסרטן בלבד, אשר מזכות את המבוטח בתשלום, רק באירועים סרטניים.
  • פוליסת מחלות קשות אשר כוללות מספר רב של אירועים בריאותיים, לרבות אירועים סרטניים – אך לא רק, אשר מזכים את המבוטח בתשלום סכום הביטוח הנקוב בפוליסה.


בנוסף לכך, כידוע, עולם הביטוח וחברות הביטוח אינם קופאים על שמריהם, ועל כן בעשורים האחרונים, שינו לא פעם חברות הביטוח את רשימת המחלות והגדרות הזכאות אשר קיימות בפוליסות השונות.

שינויים, שבהחלט מיטיבים עם המבוטחים – כגון, ביטול ימי שרידות (תקופת השרידות מגילויי המחלה ועד הזכאות לתביעת הפוליסה), דרך זכאות מסויימת בסרטנים מקומיים IN SITU, וכלה ברשימת האירועים הרפואיים אשר מגדירים זכאותו של המבוטח לקבלת פיצויי.

מה ההבדלים בין פוליסות מחלות קשות הקיימות בשוק

קיימים הבדלים מהותיים בין פוליסות מחלות קשות אשר משווקות חברות הביטוח השונות. היות ופוליסת מחלות קשות, מגדירות באופן ברור, מה הם המצבים בהם יהיה זכאי המבוטח לפיצויי, יש לבחון ולתת את הדעת להגדרות השונות, הקיימות בפוליסות של חברות הביטוח השונות/

הגדרתית, פוליסות מחלות הקשות, נבדלות במספר פרמטרים. להלן המהותיים שביניהן:

  • ימי שרידות – התקופה מגילויי המחלה, ועד לעמידת הזכות לפיצוי כמפורט בפוליסה.
  • ביטול הפוליסה – באיזה מצבים הפוליסה מתבטלת, ואם בכלל?
  • זכאות לפיצוי רב פעמי – האם ניתן לקבל פיצויי יותר מפעם אחת, ובאיזה תנאים?
  • האם קיימים פיצויים בגין סרטנים מקומיים?
  • רשימת המחלות – רשימת האירועים הרפואיים המפורטים בפוליסה

אלו הן רק מקצת ההבדלים הקיימים בפוליסות המחלות הקשות השונות הקיימות היום בשוק הביטוח. על מנת לבחור את הפוליסה המתאימה עבורכם, הן מבחינה הגדרתית בגין מקרי הביטוח, הן מבחינת סכום הביטוח, והן מבחינת העלות החודשית, נכון להיעזר באיש מקצוע, על מנת שיסייע ויסביר.

Growth Factor ופוליסת מחלות קשות

במידה ויש ברשותכם פוליסת מחלות קשות, נכון יהיה לבדוק האם הינה עדכנית, האם הפרמיה המשולמת הינה רלוונטית לתנאי השוק היום? והאם הגדרותיה תואמות את ההגדרות המתקדמות הקיימות היום בשוק?

במידה ואין ברשותכם פוליסת מחלות קשות, נבחן יחד עמכם, בהתאם לסך הפרמטרים הכלכליים של התא המשפחתי, את כדאיות עריכת הפוליסה עבורכם, ואת הצורך בה, ובהתאם נמליץ על המבטחים, סכומי הביטוח, והפרמיות.

לאורך חייכם, נעדכן בשינויים ובתמורות אשר מתהווים בשקו הביטוח ורלוונטיים לגביכם, ובהתאם נציע לבצע שינויים. במקרה ביטוח, אנו נהיה לצדכם, ונסייע לכם לממש זכאותכם.

החל מבחינת הצורך בהגנה עקב אבדן יכולת השתכרות בעת גילויי מחלקה קשה, וכלה במימוש הזכאות, GROWTH FACTOR, תהיה לצידכם.

הצטרפו אלינו ותתחילו להרוויח!

דילוג לתוכן