אמנת שירות

אצלנו ב GROWTH FACTOR  רואים את הלקוחות שלנו במרכז, ופועלים באופן עיקבי ומוגדר על מנת לסייע לכם בכל שאלה ועניין בעולם הפיננסים, הפנסיוני, והביטוח.

אנו מציגים לכם אמנת שירות, אשר הוכנה בהתבסס על חוזר שירות סוכנים ויועצים ללקוחות (3.10.2018), על מנת לבסס ביננו מערכת יחסי אמון, באמצעותה נצעד לאורך כל הדרך הארוכה, יחדיו.

  1. אנו נפעל באופן ראוי, הגון, ומכבד, אשר ישמור על פרטיותכם והמידע האישי אותו תמסרו לנו.
  2. אנו נעניק לכם מענה מתאים לצרכים האישיים שלכם, והכול תוך זמן סביר ממועד פנייתכם אלינו, להיפגש ולשוחח, תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פנייתכם.
  3. אנו נקיים תקשרות יעילה וזמינה עם לקוחותינו, ולכן נפעל לספק לכם מענה ראשוני לכל פנייה בזמן סביר, עד שני ימי עסקים, וכן נמסור תשובות ברורות ומנומקות, כלל הניתן.
  4. אנו נפעל ליתן מענה ענייני תוך זמן סביר לכל בקשה שתופנה אלינו מטעמכם, לקבל מאיתנו או מגוף מוסדי (כגון חברת ביטוח או חברה מנהלת) אישור או מסמך, וכן נפעיל להעביר בקשה מטעמכם לגוף המוסדי, לביצוע פעולה הקשורה למוצר, תוך שבעה ימי עסקים, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  5. אנו נמסור כל מסמך הקשור אליכם, ונמצא ברשותנו, עלי פי דין, תוף זמן סביר ממועד דרישתכם, ועד שלושה ימי עסקים.
  6. אנו נמסור ללקוח שפנה אלינו בעניין תביעה, תוך שני ימי עסקים מקבלת פנייתכם, מידע אודות זכויותיכם כלקוחות, ונביא לידיעתכם את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי העומדות בפניכם, במסגרת הליך יישוב תביעה.
  7. ככל ויוודע ל GROWTH FACTOR, בין אם על ידי הגוף המוסדי ו/או המעסיק ו/או על ידיכם, כי חל שינויי במצבכם, בקשר למוצר פנסיוני, לרבות אך לא רק, לעניין שינויי בתנאי העסקתכם, אנו ניזום שיחת שירות מולכם כדי לבחון התאמת המוצר הפנסיוני לצרכים המשתנים שלכם תוך שבעה ימי עסקים, ובמידה ולא נקבל עידכון על שינויי שכזה, נפעל כל שנתיים ליזום פניית שירות לבירור מצבכם ביחס למוצר הפנסיוני. התייחבות זו לא תחול ביחס ללקוחות אשר פנו אלינו באופן חד פעמי לקבלת שירותי ניתוח תיק לקוח, או בנוגע לשיווק מוצר פסניוני חד פעמי.

לקוחות יקרים לרשותכם מגוון רחב של אמצעים ליצירת קשר אישי איתנו:

הצטרפו אלינו ותתחילו להרוויח!

דילוג לתוכן