ניהול וליויי שוטף של תיק הנכסים

אז לאחר שאפיינו, תכננו, הצגנו, הסברנו, ייעלנו, מיקסמנו, הוזלנו ומימשנו את כל התכנית, מישהו צריך להשגיח ולנהל את תיק הנכסים בצורה השוטפת, על מנת לוודא שאנו נשארים במסלול המתוכנן.

מרבית הציבור בישראל, אינו פותח את המעטפות הדואר שמקבל מחברות הביטוח ובתי ההשקעות, שלא לדבר על ניהול שוטף של תיק הנכסים. על כן, חלק משמעותי בשירות אותו אנו מספקים ללקוחות הינו ניהול וליויי שוטף של תיק הנכסים.

במקום שבעלי הנכסים יבצעו מעקב שוטף אחר הנכסים הפיננסים שלהם, הנכסים הפנסיוניים שלהם, ונכסי הביטוח שלהם, אנו עושים זאת עבורם, ומעדכנים בהתאם לצורך.


מדובר במערכת יחסים הדדית, דו צצדית, בא מחד אנו מעדכנים במידה וקורים שינויים הנוגעים לתיק הלקוח, ובהתאם נדרש לעדכן את התכנית הפיננסית, או את המוצרים בהם מחזיק, ומאידך לקוחות מעדכנים בשינויים בתא המשפחתי, בגינם נדרשים שינויים בתיק הנכסים.

כיצד מתבצע ניהול וליויי שוטף של תיק הנכסים?

בראש ובראשונה, לאחר סיומי התהליכים הראשוניים כגון, תכנון פיננסי, ניתוח תיק לקוח, הכוונה וליויי לפרישה, ניהול סיכוני חיים ובריאות, מעניקים לאורן מרמלשטיין, ול – GROWTH FACTOR, יפויי כח, כשלוח של בעל הנכסים מול מנהל הנכסים – בתי השקעות, חברת ביטוח, קרן השקעה אלטרנטיבית וכו'.

לאחר הענקת יפויי כוח כאמור, אנו נתחיל לקבל מידע שוטף, ונעקוב אחר תיק הנכסים שברשותכם.
אחת לחודש, ובהתאם להוראות הרגולטור, מעבירים חברות הביטוח ובתי ההשקעות, מיידעים בגין הנכסים הפנסיוניים והנכסים הביטוחיים אשר מנוהלים אצליהם בגין הלקוחות, למיופיי הכוח. לאחר קבלת המיידע כאמור, אנו מבצעים מעקב אחר תיק הנכסים.


בנוסף, במידה וחלים אי אילו שינויים רגולטוריים המשפיעים על הנכסים שברשותכם, אנו נרים דגל אדום, נסביר את האפשרויות העומודות בפניכם, ונסייע בקבלת החלטות.

במידה וחלים אי אילו שינויים מבחינת מדיניות ההשקעה בה מנוהלים הנכסים, כגון שינויי מדיניות השקעות בקופת גמל, מיזוג קופות או קרנות, אנו נעדכן, נציג את האפשרויות, ונסייע בקבלת החלטות. במידה ונפתחות אפשרויות חדשות – כגון מסלולי השקעה חדשים, חברות חדשות אשר נכנסות לתחום ומאפשרות ניהול נכסים תחתם, או אפילו במידה והאוצר מכשיר מוצרי השקעה חדשים אשר יכולים לייצר עבורכם ערך, אנו ניצור קשר, נעדכן, נסביר, נציג אפשרויות, ונסייע בקבלת החלטה מיטבית עבורכם.

מה כבר יכול להשתנות?

המון, המון יכול להשתנות.

בתחומי הביטוח, לעיתים, מכתיבים הרלגולטורים רפורמות. בשנים האחרונות חלו רפורמות בתחום פוליסות הבריאות (ב 2016 נכנה הפוליסה האחידה), בתחום הסיעוד, בפוליסות האבדן כושר עבודה, במטרייה הביטוחית המשלימה לפנסיה מקיפה, בתחום התאונות האישיות, רפורמות אשר דורשות התייחסות, ובחינה של המוצר החדש, למול המוצר הקיים.

לעיתים מכתיבים באוצר תיקונים ותקנות אשר מכתיבים התנהלות מס שונה. בנוסף, גם חברות הביטוח לא קופאות על שמריהם, ומעדכנות, בתחרות אין סופית, את הגדרות ותנאי הפוליסה, שכל אחת מהן מציעה לציבור.

כל זאת, עוד לפני שהתחלנו לדבר על השינויים העולמיים בכלכלה, ובשווקים הפיננסיים, ושינויים שמגיעים מתוך התא המשפחתי, ודורשים הסתכלות ובחינה מחודשת של תיק הנכסים.

כל השינויים, והתהליכים הבילתי פוסקים הללו, דרושים למידה והתעדכנות אין סופית, בעולמות הפיננסים, הפנסיוניים והביטוח. כבר אמרנו, הציבור סולד מעולם התוכן של ביטוח, פנסיוני ופיננסים, אז האם יהיה מעוניין ללמוד, להתעדכן, ולהבין כיצד כל השינויים הבילתי פוסקים הללו יכולים לשפיע עליו? על בני משפחתו? על תיק הנכסים שברשותו?

על כן, אנחנו כאן!

ניהול וליויי שוטף של תיק הנכסים ב GROWTH FACTOR

עולה מדף זה, כי על מנת לבצע ניהול וליויי שוטף של תיק הנכסים, נדרשים, ידע ניסיון ומקצועיות, ויכולות אוטודידקטיות והתעדכנות אין סופית, בשינויים החלים בתחומי המס, הביטוח, הפנסיוניים והפיננסיים.

מעבר ליכולות הללו, אשר קיימות בשפע ב – GROWTH FACTOR  בכלל, ולאורן מרמלשטיין בפרט, על מנת לתת מעטפת נכונה מכילה ותומכת, על מנת שהתא המשפחתי יוכל לקבל החלטה נכונה בכל שינויי, ולהבין מה הכי טוב עבורו, נדרשים יכולות העברת מידע, שרותיות ותמיכה. אלו בדיוק החוזקות שלנו!!!

הצטרפו אלינו ותתחילו להרוויח!

דילוג לתוכן