ביטוח בריאות – הגנה לכל תא משפחתי

ההגנה החשובה והמשמעותית ביותר לכול תא משפחתי, הינה ביטוח בריאות. ביטוחי הבריאות הפרטיים מהווים בעצם רפואה פרטית שאינה חלק ממערכת הבריאות הציבורית – ממשלתית. מיד כשעולה הצורך בניתוח, השתלה או טיפול מיוחד אחר – יש זכאות לקבלם.

בביטוח בריאות ניתן לבחור את הרופא המטפל בארץ או בחו"ל על פי העדפה אישית. עלויות האשפוז, הטיפול וכל הצרכים הנלווים, ממומנות על ידי חברת הביטוח (בהתאם לפוליסה והכיסויים הנרכשים). במקרים רבים מדובר בסכומים של עשרות ומאות אלפי דולרים.

מה זה ביטוח בריאות?

ביטוח בריאות איכותי, מעמיד לכם ולבני משפחתכם, אמצעים כלכליים לקבלת הטיפול הנחוץ, במהירות, ומבכירי הרופאים בארץ ובעולם. בביטוח בריאות הפרטי קיימים תחומים רבים, וביניהם ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בארץ ובחו"ל, תרופות שאינן מכוסות בסל הבריאות הציבורי, השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, שירותים אמבולטוריים, שירותי רפואה משלימה, שירותי רפואה אונליין, וכו'.

ההגדרות, ותנאי הפוליסה, הזכויות, ותנאי השיפויי, משתנים מחברה לחברה, ובהתאם לתקופה בה הופקה הפוליסה.

למה צריך ביטוח בריאות פרטי?

כולנו מחוייבים על פיק חוק הבריאות הממלכתי לשלם דמי ביטוח בריאות חובה, אשר מקנות לנו את הזכות לקבל רפואה ציבורית וזאת באמצעות קופ"ח החולים הציבוריות.

נכון לשנת 2018 כ-75% מתושבי מדינת ישראל (6.3 מיליון מצטרפים) רכשו את תכניות השב"ן הבסיסיות  של קופות  החולים (כללית זהב, מכבי זהב, לאומית כסף, מאוחדת עדיף). כ- 40% מתושבי מדינת ישראל רכשו ביטוחי בריאות פרטיים (1.75 מיליון פרטיות + 1.8 מיליון בפוליסות קבוצתיות).

מדוע אם כן, נדרש בנוסף לרובד הבריאות הממלכתי, גם ביטוח בריאות פרטי?

רובד הבריאות הפרטי בא על מנת לתת מענה בגין מספר צרכים ואפשרויות אשר הרובד הציבורי אינו מאפשר, הן מבחינת אפשרויות בחירה והן מבחינת סעדים כלכליים. אפשרויות בחירה אלו, וסעדים כלכליים אלו, הם המענה לצורך, ומהווים את היתרון של ביטוח הבריאות הפרטי למול הרפואה הציבורית.

מה יתרונות ביטוח הבריאות הפרטי?

אם כן, מה אותם אפשרויות בחירה וסעדים נוספים, אשר מאפשרת לנו הרפואה הפרטית ביחס לרפואה הציבורית?

להלן רשימת מקצת הזכויות, אשר ניתנות לבעלי ביטוחי הבריאות הפרטיים:

  • אפשרות לבחירת מנתח – אשר לא קיימת ברפואה הציבורית, וכן קיימת ברפואה הפרטית
  • אפשרות לבחירת הליך הניתוח, איך ינתחו? – אפשרות לבחירת טכנולוגיות מתקדמות ברפואה, ואפשרות לבחירת אביזרים רפואיים. אפשרויות בחירה אשר לא קיימות ברפואה הציבורית.
  • אפשרות לבחירת בית החולים – ברפואה הציבורית ניתוחים יבוצעו בבי"ח הציבוריים בלבד. הרפואה הפרטית מאפשרת לבחור ביצוע הליכים בבי"ח פרטיים כגון אסותא ומדיקל סנטר.
  • אפשרות לבחירת מועד הניתוח – ברפואה הציבורית ניתוחים יבוצעו בבי"ח הציבוריים על פי רשימת ההמתנה הקיימת. בפוליסות הבריאות הפרטיות מאפשרות קיצור זמני המתנה (קיצור תורים).
  • תרופות שלא בסל וכיצד להגיע אליהם?
    סל התרופות הציבורי מאושר מידי שנה על ידי וועדת הסל אשר מעדכנת את הסל. תרופות אשר אינן נמצאות בסל הציבורי לא ימומנו על ידי קופות החולים, והמטופל יידרש לשאת בעלות התרופה באופן עצמאי. פוליסות הביטוח הפרטיות מאפשרות מימון של תרופות אשר אינם בסל הציבורי, ותרופות בהתאמה אישית – אשר גם הם אינם בסל הציבורי.
  • רפואת חו"ל – ברירת המחדל של הרפואה הציבורית בישראל, הינה טיפול בישראל. הרפואה הפרטית מאפשרת קבלת טיפולים כגון השתלות, טיפולים מיוחדים, וניתוחים בחו"ל – במוסדים הרפואיים המובילים בעולם.

ביטוח בריאות ב GROWTH FACTOR

כפי שהסברנו על גבי אתר זה, הגנה, ביטוח, באים לשמר את יכולותינו הכלכליות. ביטוח הבריאות הפרטי, בה לשפות את הוצאותינו, שיכולות להיות קטסטרופאליות, במידה והן לא מכוסות תחת הרפואה הציבורית או השב"ן, ובנוסף לאפשר לנו אפשרויות בחירה נוספות, מבחינת ההליכים הרפואיים, מיקום, טכנולוגיה, גורם מבצע וכו'.

על תא משפחתי, בהתאם ליכולותיו הכלכליות, לבחור את רבדי ביטוח הבריאות הפרטי המתאימים עבורו. היות ופוליסות הבריאות הפרטיות היום, הינם מודלריות, ניתן לבחור את הרכיבים המתאימים לכל תא משפחתי, ובכך להגן על התא המשפחתי בהתאם לצרכיו וליכולותיו הכלכליות.

כידוע, אנו נמצאים בעשורים בהם הקפיצות הטכנולוגית בכלל, ובעולם הרפואה בפרט, נעשות בקצב מהיר במיוחד, ולעיתים בקצב מהיר יותר, מהשתנות ההגדרות בפוליסות הבריאות. על כן, מומלץ לכל אדם, ולכל משפחה, לבדוק את ביטוחי הבריאות הפרטיים אשר ברשותם, ולוודא כי הם אכן הולמים את התקופה – הן מבחינת טכנלוגיות רפואיות, הן מבחינת כיסויים והן מבחינת סכומי ביטוח.

אחת ההתמחויות שלנו ב GROWTH FACTOR, וכחלק מהתהליכים ניתוח תיק ביטוח, ניתוח תיק לקוח ותכנון פיננסי, לבחון את פוליסות הבריאות הפרטיות אשר ברשותכם, ולוודא כי הם אכן הולמות את צריכיכם, את התקופה, וכי העלות שלהם אטרקטיבית.

גם בבריאות, GROWTH FACTOR, תהיה לצדכם, ותלווה אתכם בנבכי עולם ביטוח הבריאות הפרטיים. כי GROWTH FACTOR, הוא מונח מעולם הרפואה, אשר לא בכדי נבחר לשם החברה.

הצטרפו אלינו ותתחילו להרוויח!

דילוג לתוכן